Lliurament dels Premis COAC per Treballs de Recerca

El passat dia 2 de juny i com cada any es van entregar els premis de la novena edició dels Premis COAC per Treballs de Recerca d’estudiants de batxillerat de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran que atorga la Delegació del Pirineu del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya. Va presidir l’acte el Sr Ricard Lobo qui va  remarcar  que aquest any tots els premis havien estat concedits a alumnes de l’Institut Joan Brudieu. Va agrair la continuada participació de l’Institut Joan Brudieu en aquest concurs i va remarcar  la qualitat dels treballs presentats, felicitant tant els alumnes premiats com els seus tutors. L’acte es va celebrar a les noves instal·lacions de la delegació del Col·legi d’Arquitectes al Telecentre. Finalitzada l’entrega de premis es van fer les tradicionals fotos a la plaça de les Monges.

• Primer premi: On és el límit? Anàlisi de l’edificació.
    • Autores: Júlia Garriga i Anna Ribera.
      • Tutora: Marta Gràcia
  • Primer accèssit: Brasília una ciutat per viure.
    • Autora: Anna Cabiscol.
      • Tutor: Josep Salvadó
  • Segon Accèssit: Les esglésies del Municipi de Coll de Nargó.
    • Autor: Jordi Pujol
      • Tutor: Jordi Nistal

A tots ells la nostra felicitació.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *