Inici de curs 2023-2024: activitats de tutoria a FP i a IFE

Enguany tornem a obrir el curs amb molta energia ! L’alumnat de cicles ha participat en dinàmiques de cohesió, amb l’objectiu de poder-nos conèixer, cohesionar els grups, crear relacions positives i les condicions necessàries per a una bona comunicació. Però no només hi han participat els nois i noies de cicles formatius i de l’IFE, sinó que també ho van fer els i les docents de cicles el passat dilluns 4 de setembre, com una forma de cohesionar els equips de treball, entre d’altres.

Per altra banda també hem facilitat les condicions per a una bona acollida i inici de curs amb tots els nois i noies, reprenent la tasca d’acompanyar al nostre alumnat en el seu procés de creixement. Així no només hem iniciat el curs des d’un punt de vista funcional i organitzatiu, sinó que també, i no menys important, hem generat els espais per crear relacions positives i de confiança basades en el respecte.  Ens hem presentat, ens hem conegut una mica més, hem jugat i ens hem divertit tot intentant que el pas d’una etapa a una altra sigui adequada i equilibrada posant especial èmfasi en aspectes com la confiança i el bon clima a l’aula, en un moment clau de la trajectòria educativa dels nois i noies del nostre institut.

Felicitats a tots i totes per l’esforç, implicació i lideratge que ha suposat. Endavant!  Us enllacem amb algunes imatges! I això no s’acaba aquí, donem més espai a l’acollida amb una sèrie de sortides programades pels propers dies. Ja us n’informarem!