Guardonats al 9è Premi Sambori Òmnium als Pirineus

Alumnes de l’Institut Joan Brudieu han estat premiats al 9è Premi Sambori Òmnium als Pirineus, premi de narrativa en català, organitzat per Òmium Cultural, dirigit als centres educatius de tots els Països Catalans i que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d’alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres. Concretament, de la Categoria D, per a 1r i 2n d’ESO, Anna Costa Pujantell (S2C) i Pau Martí Clotet (S2C); de la Categoria E, per a 3r i 4t ESO, Aina Castellet Fontcuberta (S3D), Maria Ginesta Simon (S4B) i Laia Grau Ribó (S3D); i de la Categoria F, per a Batxillerat i Cicles Formatius, Maria Lozano Gómez (B1D), Mariona Mateu Bonet (B1A) i Gina Prat Lilly (B1A). El proper divendres dia 20 de març a les 7 de la tarda, tindrà lloc l’acte de lliurament de proclamació i lliurament dels guardonats a la Sala Immaculada del Centre Cultural Les Monges. Enhorabona pels vostres treballs!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *