Festa de la Francofonia 2018 a l’EOI de la Seu d’Urgell

El dimarts 20 de febrer els alumnes de francès 3r ESO van participar en la 3a festa de la francofonia a la Seu d’Urgell i dins el marc del Pla d’Impuls al Francès a les Terres de Lleida que es va celebrar juntament amb l’ EOI de La Seu d’Urgell i alumnes de l’Institut La Valira a l’ església Sant Domènec.

El taller sota el títol “Grammaire même pas peur” presentat per l’Olivier Décriaud, professor de literatura a l’Institut Frrançais de Barcelona així com també a l’Escola Internacional de Mim Corporal Dramàtic de Barcelona, al Col.legi del Teatre de Barcelona i a l’escola Plató de Cinema de l’Hospitalet del Llobregat i membre co-fundador de la Companyia Moveo de Barcelona, consistia en una sèrie de jocs i improvitzacions teatrals dirigits a aprofundir més en la llengua francesa a través de la concentració, l’ escolta, el vocabulari,la espontaneïtat i l’expressió de diferents emocions. Una manera diferent d’aprendre i d’expressar-se en llengua francesa que els alumnes van gaudir en aquesta nova edició de la festa de la francofonia 2018.