Exposició d’alumnat d’Arts al Museu de les Trementinaires

Des del 15 d’abril i fins el 14 de maig, podeu gaudir de les obres dels alumnes de 1r de Batxillerat Artístic de l’Institut Joan Brudieu, exposades en el Museu de les Trementinaires de Tuixent. Aquesta exposició s’emmarca dins del programa de la Festa de les Trementinaires i en motiu del Concurs Art, Dones i Boscos proposat per Reviure les Valls. El Concurs pretén donar a conèixer les valls de Tuixent i Lavansa al jovent que estudia a La Seu, motivant-los a la creació artística i literària, inspirant-se en el nostre entorn. El premi del Concurs consisteix en una estada creativa a Cal Pallerola de Sorribes de Lavansa, amb l’assessorament d’artistes i escriptors de la comarca. Les obres s’han realitzat durant la materia de Projecte Artístic, amb la professora responsable, i pertany a l’especialitat d’Arts que es fa al centre. L’entrega dels premis es realitzarà la tarda del dissabte 20 de maig a l’Espai La Vansa. (fotos)

Notícia a Ràdio Seu.