El Consell Escolar ha aprovat l’actualització de les NOFC i la proposta de sortides del curs 2022-2023

El Consell Escolar de l’Institut Joan Brudieu ha aprovat, en sessió ordinària realitzada el 20 de setembre de 2022, l’actualització de les Normes d’Organització i Funcionament del Centre (NOFC). De les NOFC, se n’han actualitzat tres punts:

• Al capítol VIII, L’avaluació de l’alumnat, nou redactat del punt 1.3: les conseqüències i el procediment de la pèrdua de l’avaluació contínua als estudis postobligatoris i eliminació del pas del 15%.
  • Al capítol VIII, L’avaluació de l’alumnat, nou redactat de l’apartat 3, Queixes i reclamacions de notes.
  • Al capítol X, Activitats i sortides, eliminació del punt 10 de l’apartat 2 (Previsió i organització de les sortides)

També ha aprovat la proposta de sortides i activitats per al curs 2022-2023 (document).

Podeu consultar tota la documentació estratègica de l’Institut a l’apartat “Menú > Secretaria > Documentació estratègica Institut” d’aquesta mateixa web.