Contacontes

A dintre de les activitats realitzades per l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior en Educació Infantil, el passat divendres 14, a la Biblioteca Sant Agustí, les alumnes de 2n curs i formant part dels continguts del mòdul d’Expressió i Comunicació en la Primera Infància, hi portaren a terme una sessió de Contacontes amb la temàtica dels “Drets dels Infants”,  anticipant-se a la celebració del Dia Universal de la Infància que es commemora cada dia 20 de novembre. Foren dos els contes narrats, i escenificats, "La caseta de colors" i "La caseta del Pauet", ambdós contes on es reivindicaven sengles Drets de la Infància: La no discriminació i el Dret a tenir una llar digna i a una família que ens estimi. Malgrat la pluja d’aquell divendres, l’assistència fou nombrosa, i si bé no sabem si els nens i nenes que hi acudiren copsaren la idea que ells i elles tenen dels Drets que els Estats i la ciutadania han de respectar i promocionar, el que sí és cert és que en gaudiren molt, i les coses que ens ensenyen amb gaudiment són més fàcils d’aprendre i respectar.[…]Cartell del Contacontes i vídeo de la jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *