Concurs de traducció 2016: Aida Flix n’ha obtingut el premi a la millor traducció francès – català

L’alumna de 4t d’ESO de l’Institut Joan Brudieu Aida Flix Bellmunt va recollir el guardó a la millor traducció del francès al català en la categoria ESO al XVI Concurs de Traducció. El concurs, que ha celebrat aquest 2016 la seva setzena edició, es convoca amb el propòsit d’il·lustrar la vitalitat de l’ensenyament del francès i l’alemany i promoure el multilingüisme a Catalunya. També té com a objectiu introduir la pràctica de la traducció de la llengua estrangera als centres de secundària. […]

El lliurament de premis, presidit per la degana de la Facultat de Traducció i Interpretació Maria Dolors Cañada, es va realitzar el passat 7 de maig al campus del Poblenou de la Universitat Pompeu Fabra. El concurs organitzat per aquesta universitat compta amb el suport de cinc entitats : l’Associació de Professors de Francès de Catalunya (APFC), l’Associació de Professors d’Alemany de Catalunya (APALC), l ‘Institut Français de Barcelona, el Goethe Institut i el Consolat General de Suïssa a Barcelona.

També van participar-hi altres alumnes del centre : la Carla Campillo, la Maria Ginesta i la Keila Rosell, de 1r de batxillerat ; l’Anna Costa, el Bernat Fondevila, i l’Alaia Rosell, de 3r i 4t d’ESO  respectivament. La nostra enhorabona a la premiada i les nostres gràcies a totes les participants. Moltes felicitats per la feina feta!

Més informació a la web de la Universitat Pompeu Fabra.

Fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *