Concurs de fotografia naturalista

“Escola Verda” de l’Institut Joan Brudieu ha organitzat el 5è Concurs de Fotografia Naturalista, obert a l’alumnat i al professorat de l’Institut. L’esperit del concurs és el de destacar fotogràficament els valors del món natural en qualsevol dels seus aspectes.

• Les fotografies es presentaran en suport digital.
  • La inscripció i enviament de les fotografies s’efectuarà a través de l’Escola Verda de l’Institut Joan Brudieu. El termini màxim de presentació serà el 5 de juny de 2015.
  • Cada autor podrà presentar com a màxim tres fotografies.
  • Hi ha cinc categories: Flora, Fauna, Geologia, Ecosistemes i paisatge, i Macrofotografia.
  • Es donarà un premi per a la millor fotografia de cada categoria.
  • També es premiarà entre totes les fotos presentades la fotografia més original.

Per saber detalladament les bases del concurs cal consultar la web del institut a l’apartat Escola Verda del bloc Projectes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *