Circular per a famílies de B1 i calendari d’exàmens de setembre 2022

Us publiquem la circular amb les informacions relatives a les matrícules, confirmacions de matrícules i calendari dels exàmens de setembre per a l’alumnat de 1r de BTX del curs 2021-2022. Recordeu que, malgrat s’hagi d’anar a la convocatòria extraordinària de setembre, cal fer confirmació de continuïtat al centre en les dates oficials de matrícula interna, del 23 al 29 de juny. Poseu-vos en contacte amb Secretaria.

Quant a la matrícula extraordinària de setembre, que s’esdevindrà del 5 al 7 de setembre, ja us publiquem la informació de les condicions i les dates per a les matrícules dels estudis postobligatoris [BTX] (curs 2022-2023), tenint en compte les confirmacions de matrícules que s’han fet del 23 al 29 de juny.

• Per a 2n BTX i repetidors de 1r BTX [SETEMBRE].
    • Alumnat de B1 que promociona a B2 perquè ha superat totes les matèries cursades o li’n queden dues de pendents després de l’avaluació extraordinària.
    • Alumnat de B1 que ha de repetir curs perquè té tres o més matèries pendents.
    • Possibles vacants existents.