Camiescola: nou projecte a l’Institut

L’Institut Joan Brudieu, a través de l’alumnat de la Unitat de Suport a l’Educació Especial, de l’Aula Oberta i de l’Aula d’Acollida, forma part del projecte "Camiescola", variant escolar del projecte "El Camí", ruta de senderisme cultural en procés de senyalització. El seu traç es fa de forma participativa i recorre totes les comarques i illes de parla catalana, prenent una forma de 8 irregular. L’objectiu final és el d’enllaçar diferents pobles a través de la cultura, la història, el paisatge i l’esperit de la nostra terra. L’Institut s’ha fet vetllador d’una part del recorregut del tram Capcir – Andorra – Alt Urgell, concretament de l’etapa La Seu d’Urgell – Alàs. Més informació a "Camiescola", a l’apartat Projectes de la web de l’Institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *