Bloc de l’Escola Verda

Des de la Comissió de l’Escola Verda de l’Institut Joan Brudieu donem la benvinguda al naixement del nou bloc que hem creat, on tota la comunitat educativa podrà fer els seus comentaris, veure notícies, fotos, enllaços, tallers, reportatges, etc, relacionats amb el medi ambient i altres activitats que l’Escola Verda realitza amb l’alumnat del centre, el qual col·laborarà de forma activa per portar a terme accions que afavoriran una bona actitud davant el medi ambient. Més endavant, instal·larem una estació meteorològica amb suport informàtic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *