Biel Balcells, finalista al Concurs de traducció 2022 de la UPF

Divendres passat, 20 de maig 2022, a l’Auditori de la Universitat Pompeu Fabra, Campus del Poblenou, va tenir lloc l’acte d’entrega dels Premis del Concurs de traducció organitzat per aquesta Universitat. L’alumne Biel Balcells de 1r de Batxillerat va quedar finalista. Cada any aquesta Universitat organitza el Concurs, en dues fases. En la 2a fase hi van participar 7 alumnes del nostre centre: 2 de 3r d’ESO, Ainara Alarcón i Berta Giribet; 2 de 4t d’ESO, Daina Arqued i Pau Fabrega i 3 de 1r i 2n de Batxillerat, Martí Canut, Biel Balcells i Júlia Solans. Tots van demostrar el seu nivell de llengua tant en francès com en català. Els felicitem pels seus treballs i, sobretot a Bel Balcells per haver quedat Finalista. (fotos)