Avís a les famílies

Us comuniquem que l’alumnat de l’Institut ha decidit adherir-se a la convocatòria de vaga general estudiantil promoguda, entre d’altres, pel Sindicat d’Estudiants dels Països Catalans (SEPC) per al proper divendres 27 de setembre de 2019, amb la voluntat de ser una jornada de protesta internacional contra el canvi climàtic. Us recordem que el dret d’inassistència a classe de l’alumnat (vaga) està regulat per la normativa i les normes de funcionament de l’Institut (NOFC). L’alumnat de 1r i 2n d’ESO en queda exclòs de qualsevol convocatòria. Per la resta, si l’alumne és menor d’edat, la família ha de tenir el coneixement de les decisions preses pels seus fills i filles i autoritzar-ne la participació. L’absència de l’alumnat a classe haurà de ser justificada mitjançant ALEXIA. L’activitat acadèmica es desenvoluparà segons la programació prevista.