Actualització del Pla d’organització (versió 2)

Hem actualitzat el Pla d’organització de l’Institut Joan Brudieu per al curs 2020-2021 en el marc de la pandèmia per COVID-19 (versió 2 – 10 de setembre), amb les següents modificacions:

• Canvi d’encapçalament i peu de pàgina amb repaginació de tot el document. S’hi ha afegit a l’encapçalament el nombre de la versió.
  • Principals canvis que s’han realitzat al capítol 8, a partir de les revisions realitzades pel PROCICAT al Protocol de gestió de casos als centres:
    • Canvi a la taula de símptomes més freqüents de la Covid-19: s’unifiquen els símptomes per a totes les edats i es es fa algun aclariment.
    • Ampliació de les definicions: s’han afegit la valoració dels IgG i Referents COVID escola.
    • Funcions i tasques del Referent Covid Escola, que es diferencia del gestor Covid Salut. La infermera escolar seguirà podent resoldre els dubtes, sempre derivat pel referent Covid Escola.
    • Realització de PCR als contactes estrets d’un cas positiu, sempre que sigui possible, al mateix centre escolar. Aquest alumnat seguirà assistint a les classes fins que no s’indiqui la quarantena. La comunicació a les famílies es farà a través de la direcció del centre educatiu. S’ha especificat què fer en cas que el positiu se sàpiga en divendres o cap de setmana.
    • Es preveu que els ajuntaments activin els serveis socials en cas de vulnerabilitat.