Activitats d’orientació universitària per a B2 (curs 2019-2020)

Aquest curs 2019-2020 es continua amb les activitats que es van posar en marxa fa dos cursos des de la coordinació de batxillerat destinades a l’orientació universitària com a complement a les XX Jornades d’Orientació d’Exalumnes i la sortida al Saló de l’Ensenyament. Aquest curs, a més, s’incorpora com a novetat la participació en la Fira Universitària d’Andorra (Andorra U-Day). Un professor / representant de diferents universitats de Catalunya i de la Universitat d’Andorra, aquelles que els nostre alumnat més tria per realitzar els seus estudis posteriors, vindrà a l’Institut Joan Brudieu a fer una xerrada informativa. Aquestes activitats, de caire voluntari, es duran a terme en diferents dies (depenent de la disponibilitat de les universitats), en hores no lectives (habitualment a partir de les 15:00h). Es procura que el nombre màxim de xerrades sigui abans del període de prematricula a les PAU 2020: entre els mesos de desembre 2019 i març 2020.

Us passem el calendari previst per a aquest curs 2019-20.