Activitat de barranquisme

El passat dimarts 14 de juny, els alumnes van viure una autèntica aventura de la mà de l’empresa d’Organyà SB Canyoning. Ben d’hora al matí, els intrèpids estudiants es van dirigir a la pedrera de la Vall de Tost on els monitors d’SB Canyoning ja els esperaven preparant el material. Després d’esmorzar (sempre és important agafar forces), tots plegats es van dirigir a la llera del riu de Lavansa. Un cop allà, tocava ficar-se els neoprens (no sense dificultat), els cascs i, quan tot va estar llest, la millor part, ficar-se a l’aigua! Després d’un petit brífing amb l’equip de monitors, explicant el funcionament de l’activitat de barranquisme, va arribar l’hora de passar a l’acció. Durant més de 3 hores, alumnes, professors i monitors van remuntar el riu i el van descendir passant per l’estret i sinuós canó del riu. De baixada, van poder gaudir de nombrosos salts i d’un entorn de pel·lícula a tocar de casa i enmig de l’Alt Urgell. Sense cap mena de dubte, una experiència emocionant i diferent que va posar la cirereta del pastís a aquest final de curs intens però que per fi hem pogut gaudir amb una mica de normalitat. (fotos i vídeo)