2a Jornada de Joves Emprenedors

El 21 de març s’ha celebrat a l’Institut la 2a Jornada de Joves Emprenedors, sota el patrocini de La Caixa i la Cooperativa Cadí, inclosa dins el Projecte 3E (Ensenyament, Emprendoria i Empresa), de l’Alt Urgell, amb la participació de més de 300 persones provinents de l’institut Joan Brudieu, així com dels instituts de Tàrrega, Lleida, Vielha, Artesa de Segre, juntament amb alumnes de les escoles Els Agols de Montferrer, Pau Claris, La Salle i l’Escola Municipal d’Art de la Seu. La Jornada ha inclòs el "II Concurs d’Idees Emprenedores", les quals han estat exposades al "Racó de l’Emprenedor", i la "I Fira de Productes i Serveis", a més de diversos "Tallers d’Emprenedoria". […]

El premi "La Caixa" a la idea més innovadora ha estat per a "Airbaby", una proposta de guarderia per a aeroports amb tots els serveis per als infants. El premi "Cadí" a la idea més sostenible ha anat a parar al projecte "Viure i Jugar", també pensat per a nadons. Pel que fa a la idea més solidària, premi "Institut Joan Brudieu", s’ha premiat "El Xicot dels Encàrrecs", ideat per facilitar la compra per internet. També s’ha lliurat un guardó al millor cartell de la jornada, que ha estat per a Marta Alriols, de 2n de Batxillerat Artístic.

Al lliurament de premis, amb l’actuació de la coral i orquestra de l’Institut, dirigides per Narcís Mellado,  hi han estat presents l’alcalde de la Seu, Albert Batalla; el president del Consell Comarcal, Jesús Fierro; el director de La Caixa a la Seu, Joan Casanova; el responsable social de la Cooperativa Cadí i regidor de Promoció Econòmica de la Seu, Jordi Pallarès; l’inspector de l’Institut, Carles Quintana; i el director de l’Institut, Xavier Falcó.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *