23 de Març: Dia Meteorològic Mundial

El Dia Meteorològic Mundial se celebra el 23 de març de cada any en commemoració de la creació de l’Organització Meteorològica Mundial aquell mateix dia de l’any 1950, designada per les Nacions Unides com a organisme especialitzat en serveis meteorològics i climàtics. Per celebrar-ho, aquest pròxim dilluns 23 de maig l’Institut Joan Brudieu, mitjançant el projecte Escola Verda, organitza la xerrada “Veritats i mentides sobre el canvi climàtic” a càrrec de Josep Tomàs, meteoròleg de la Ràdio i Televisió d’Andorra (RTVA), dirigida especilament a l’alumnat de Batxillerat. La conferència serà a les 10:00 h a la Sala d’Actes de l’Institut.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *