Treballs d’aparadorisme

L’alumnat de 4t d’ESO C que cursa l’optativa d’Educació Visual i Plàstica ha col·laborat amb la Joiera Sangrà en la creació dels aparadors de Nadal (fotos). Esperem que us agradi.

Primera promoció de l’IFE

Aquest setembre, a l’institut hem començat amb molta il·lusió el primer curs de l’itinerari formatiu específic (IFE) d’ Auxiliar en manteniment d’instal·lacions esportives. Aquests estudis desenvolupen competències per fer tasques auxiliars en el control d’accés, circulació i assistència als usuaris i visitants d’instal·lacions esportives; el… Llegeix més»

Cantem amb LSC

L’alumnat del SIEI, el SIAL i l’IFE estem començant a conèixer i aprendre la llengua de signes catalana (LSC), així doncs hem volgut preparar i interpretar una cançó de Nadal. A continuació, us adjuntem la cançó “Quan somrius” de l’artista Josep Thió interpretada en llengua… Llegeix més»