XXV Prova Cangur 2021

XXV Cangur

El passat 18 de març el nostre centre va tornar a participar en la Prova Cangur 2021, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques. La prova Cangur es convoca sempre que és possible en la data que proposa l’associació internacional Le Kangourou sans frontières, el tercer dijous de març.

Aquesta edició, degut única i exclusivament a les circumstàncies derivades de la Covid, cada centre ha pogut decidir, en funció de l’organització que hagi pogut donar a la prova per a cada grup d’alumnes,  entre dues modalitats de prova: incorporar els resultats al concurs Cangur 2021 o bé, desenvolupar, total o parcialment, el Cangur com una activitat de classe.

Han participat 60 alumnes de diferents nivells (3r ESO, 1r i 2n BAT) en l’organització “oficial” i els propers dies es desenvoluparà una segona tongada de la prova com a activitats de classe.

A tots ells agraïm l’enorme interès en l’activitat tot i les circumstàncies tan especials que estem passant.

Els resultats es faran públics pocs dies abans de Sant Jordi, i ja farem menció a la nostra pàgina web dels millors classificats.