Xerrada sobre la història dels estudis anatòmics

Dilluns 17 ens va oferir una xerrada molt interessant el Dr. Fran Valderrama, professor d’Anatomia a la Universitat Complutense, i actualment professor visitant a la Facultat de Medicina de la URV, a Reus. A més d’impartir docència en anatomia, el Dr. Valderrama és investigador -dins de diversos equips de recerca-  i ha dirigit una quinzena de tesis doctorals. La xerrada, adreçada als alumnes de batxillerat internacional i als alumnes de segon de batxillerat científic que vulguessin assistir, va introduir-nos a la Història dels estudis anatòmics, fins a mostrar-nos les seves utilitats actuals, amb les tècniques més modernes.