X Fòrum Trics

Els dies 7 i 8 d’abril va tenir lloc, al Complex Educatiu de Tarragona, el X Fòrum TRiCS, que aquest any ha obert la participació a tots els alumnes de batxillerat, independentment de la modalitat. Uns dos-cents alumnes van participar: uns, alumnes de 2n de Batx,  com a participants que exposaven els seus treballs de recerca y altres, alumnes de 1r de batx, com a assistents que van escoltar l’exposició feta pels seus companys del mateix centre o d’altres.

trics1

noticia01  El Fòrum de Treballs de Recerca i Crèdits de Síntesi és un esforç conjunt entre el Departament d’Educació i l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) per tal de contribuir  en el procés de formació dels joves i té per objectiu la creació d’un espai on intercanviar experiències. L’alumnat i el professorat tutor són els veritables protagonistes d’aquest esdeveniment. L’alumnat de segon curs tindrà l’oportunitat de presentar la feina feta, tot plegat per estimular als companys de primer curs en la recerca i l’elaboració dels treballs que es proposen dur a terme el curs vinent.

trics2

Més imatges a Google-Photos…

Al web del X Fòrum Trics trobareu molta més informació sobre lorganització, treballs exposats, llibre publicat amb un resum de cada treball, més imatges