Estudiant de la Universitat de Perpinyà a l’institut

Irene García López, ex-alumna de l’Institut Gabriel Ferrater, ha fet aquesta setmana pràctiques d’observació a classes de francès i de castellà al seu antic centre.
Irene va estudiar Batxillerat Humanístic i Batxibac, i ara està cursant estudis de 3r any de LLCER Espagnol a la Universitat de Perpinyà,  una carrera similar al que seria Filologia Hispànica. En el marc dels seus estudis de llengua hispànica, però també francesa, ha fet aquesta setmana d’observació, i ha assistit a classes amb alumnes de Batxibac, d’ESO i de Batxillerat Internacional, amb l’objectiu d’apropar-se a l’ofici de professor, tant de francès com de castellà. A més, ha donat consells als alumnes de Batxibac per enfrontar-se amb tranquil·litat i amb seguretat a les proves externes del mes de maig.

Amb l’objectiu d’entendre les tasques quotidianes i extraordinàries del professorat, tant dins com fora de classe, ha assistit a reunions del departament de francès, reunions de batxibac, reunions adreçades a famílies i a exposicions de treballs de recerca.