Trobada amb els “correspondants” de Cubelles

Com altres anys, els alumnes de 1er d’ESO de Francès han fet, durant tot el curs, un intercanvi sorpresa enviant cartes a alumnes d’un altre institut de Catalunya, sense saber d’on són. Finalment, al mes d’abril van saber que aquest any eren alumnes de l’Institut Cubelles, i el passat 17 de maig tots els correspondants es van trobar a Vilanova i la Geltrú, on van passar un fabulós matí al port i fent vela. Després, els nostres alumnes van continuar fins a Sitges, on van fer un joc de pistes en francès per tal de descobrir els llocs més bonics d’aquest meravellós poble de la costa catalana i van entrevistar turistes francòfons per saber d’on eren i què els agradava de l’estada al nostre país.

Més informació al blog de francès.