Sortida a la Vall del Riu Brugent

El passat 5 de desembre els alumnes de 1r.de Batxillerat d’Economia i d’Economia de l’Empresa van fer una sortida a la Vall del Riu Brugent, organitzada pel Dpt. de Ciències Socials i Economia.

Durant l’itinerari, d’uns 6 Km, de Capafonts fins a Farena, van poder observar els trets més característics de la zona, a nivell paisagístic, històric, social i  econòmic. Malgrat un temps advers, amb amenaça de pluja, els alumnes van tenir l’oportunitat de conéixer i apreciar el desenvolupament econòmic d’una àrea rural, en aquest cas dins l’àmbit del turisme, l’hosteleria i de la ramaderia, totes elles amb un denominador comú: són negocis sostenibles i respectuosos amb el seu entorn.

brugent3

Durant tot el trajecte van ser acompanyats per un guia expert i coneixedor de la zona, que va anar destacant els trets més importants de l’itinerari.

brugent2

El recorregut va ser el següent: Capafonts, Granja de cabres del Sergi i l’Eva, Ermita de Barrulles, Les Fous, Camí de la Solana, Farena. Donada la crescuda del riu, conseqüència de les plujes de les setmanes anteriors, no va estar possible baixar fins al Gorg de l’Olla.

brugent4

Podeu trobar més informació i fotografies a Wikiloc i Youtube.