Solidaritat amb els malalts de càncer.

Enguany la comunitat educativa de l’INS. Gabriel Ferrater i Soler ha tornat a participar en la Marató de TV3, com ha fet des de 2013,. La idea inicial era fer una caminada solidària de tot l’alumnat i professorat del centre, però la meteorologia no ens ha acompanyat, i hem fet un acte més modest: sortir tothom a les deu del matí al pati gran de l’institut per mostrar la nostra solidaritat amb totes les persones  que pateixen càncer i les seves famílies, amb els metges que hi lluiten, amb els investigadors que malden per trobar camins que millorin i amb el projecte de TV3 que en fa possible la inversió en la investigació.

La solidaritat és l’única resposta possible als reptes que té plantejats la humanitat. I nosaltres estem convençuts que l’aprenentatge de la solidaritat és una de les millors maneres que tenim per a educar els nostres alumnes.

Durant aquesta setmana continuarem recollint diners que farem arribar properament a l’organització de la Marató.

La notícia al Diari de Tarragona….