Setena promoció Batxibac

Els dies 7 i 9 de maig van tenir lloc al nostre centre les proves externes per als alumnes de Batxibac. Es tracta d’uns exercicis escrits de llengua i de literatura franceses i d’història d’Espanya i de França; a més, els alumnes han de passar una prova oral de nivell B2.  Aprovant aquest examen, i juntament amb el Batxillerat aprovat, tindran una doble titulació: Batxillerat i Baccalauréat (Batxi-Bac). A més, aquesta nota els equival a la fase general de les PAU.

Tots els nostres alumnes han aprovat les dues modalitats amb molt bones notes. Amine Ait, Blanca Castellví, Lluís Colet, Carla Domínguez, Ruth Domínguez, Marta Garcia, Maria Gebellí,  Andrea Ledezma, Marta Llort, Gabriel Mollier, Marta Ribalta, Elena Rodríguez, Lara Roca, Valèria Rodon, Carla Sardà i Miranda Silveria: felicitats!