Segona trobada d’alumnes de 1r curs del Programa Diploma de l’IB

Segona trobada dels alumnes de primer curs dels quatre instituts públics de Catalunya que imparteixen el Programa Diploma del Batxillerat Internacional.

El Programa Diploma del Batxillerat Internacional és un itinerari curricular específic determinat per l’Organització del Batxillerat Internacional (IBO). A Catalunya es pot obtenir la doble titulació de batxillerat i batxillerat internacional en quatre centres públics: Institut Jaume Vicens Vives (001133), de Girona, Institut Josep Lladonosa (050504), de Lleida, Institut Gabriel Ferrater i Soler (051030), de Reus i Institut Moisès Broggi (050652), de Barcelona; i en diversos centres privats.

La trobada, organitzada per l’Institut Moisès Broggi de Barcelona i amb el suport de la resta de centres públics, tingué lloc el passat dia 24 de gener a la Biblioteca Camp de l’Arpa-Caterina Albert i anava adreçada a la norantena d’alumnes que cursen primer curs d’aquests estudis. Després d’un breu parlament de benvinguda, iniciàrem la sessió amb una conferència per part de l’iraquià Mr. Mohammed J. Aalhajiadhmed, bibliotecari de la Universitat de Mossul. (Llegir més…)