Ruta de les infraestructures

El passat 29 de març els alumnes de 1r de Batx. d’Economia i Economia de l’Empresa van recórrer “la ruta de les infraestructures”, en una sortida organitzada pel Dpt. de Ciències Socials i Economia. Sortint a peu des de l’institut, van arribar al Polígon Riu Clar, a l’empresa Starpadel que, com el seu nom indica, té instal.lacions esportives dedicades al pàdel. Durant el trajecte, els alumnes van poder observar les principals infraestructures de l’entorn de Reus: l’autovia N-240, l’autopista AP-7, la Central d’Emergències (112) i les obres del Corredor del Mediterrani, entre d’altres. (Podeu seguir la ruta a Wikiloc). A més, van visitar l’ empresa Topromi, a Bonavista, dedicada a la impressió i arts gràfiques, alhora que taller ocupacional, on hi treballen persones discapacitades.

Per últim, els alumnes van conéixer un altre tipus de negoci ben diferent: l’empresa Starpadel, on van poder posar en pràctica les seves habilitats a la modalitat esportiva del pàdel i també recuperar forces a la cafeteria.

Captura(Més imatges a Google Fotos).

Agraim la col.laboració altruista d’aquestes empreses i molt especialment l’ajuda i suport del Josep Pagès, que ens va acompanyar en aquesta sortida, professor d’Economia jubilat del centre, i inspirador d’aquesta original ruta.