Proves de selecció Batxillerat Internacional 2018

Programa Diploma del Batxillerat Internacional

Procés de sol·licitud i temporització

• Període d’inscripció: del 26 de febrer al 9 de març (fins a les 13:00 hores) de l’any 2018.
  • Els pares de l’alumne/a interessat ompliran un formulari, que pot ser telemàtic o semipresencial:

Formulari complet en línia (telemàtic): caldrà complimentar totes les dades requerides, escollir la modalitat de batxillerat a què es vol preinscriure, i adjuntar tota la documentació demanada en format digital.

Formulari semipresencial: caldrà complimentar totes les dades requerides, i, fins el dia abans de la prova, haurà de lliurar-se l’imprès de sol·licitud complimentat amb totes les dades de la família i de l’alumne/a, signat degudament, així com tota la documentació sol·licitada.

Proves de Llengua – Ciències Socials i Matemàtiques. Ambdues són obligatòries per totes les modalitats de batxillerat. Les proves tindran lloc el dissabte 10 de març de 2018, al matí.

• 09:00 – 09:30 Recepció i lliurament documentació
  • 09:30 – 11:00 Prova de Llengua Catalana i Ciències Socials
  • 11:00 – 11:30 Descans
  • 11:30 – 13:00 Prova de Matemàtiques

Informació de les proves: Contingut de les provesAspectes organitzatius

Entrevistes: corregides les proves, es convocarà els alumnes preseleccionats (també els pares i/o tutors) a una entrevista personal. Les entrevistes es faran entre el 3 i el 20 d’abril (s’avisarà personalment).

• 25 d’abril: es comunicarà la resolució d’admesos.

Més informació sobre el batxillerat internacional:

Reunió de portes obertes el divendres 2 de març del 2018 al teatre del centre, a les 18:00 hores. Es convoca a pares i fills interessats; s’explicarà què és el batxillerat internacional, qui pot accedir-hi i com es porta a terme en el centre Gabriel Ferrater.