Promoció Batxibac 2017-2019

Els nostres alumnes de segon de Batxibac ja saben els resultats dels exàmens de la prova externa. Havent aprovat aquests exàmens i el batxillerat obtindran el doble títol de Batxillerat i de Baccalauréat (Batxibac). Tot l’esforç que han fet fins ara ha quedat reflectit en els resultats, ja que tots els alumnes han aprovat! L’enhorabona a tots i a totes: Aran Mazón, Juan Luís Molés, Oscar Mateo, Sílvia Pujades, Mireia Morelló, Núria Castellví, Sara Conchillo, Johanna Mollier i Alan Llorca (d’esquerra a dreta)

Més imatges al blog del Dpt. de Francès