Projecte Tots Dansen

Els nostres alumnes de 1r de Batxillerat de les Arts Escèniques, conjuntament amb alumnes d’altres instituts de Reus, han participat en el projecte TOTS DANSEN. És un projecte a partir de la proposta coreogràfica “CARRERS” de Constanza Brncic, amb Ció Borràs, ballarina i pedagoga de la dansa, com a formadora local.

El projecte té l’objectiu de reforçar i incrementar el compromís de la dansa amb l’educació i la comunitat i impulsar projectes educatius i accions de proximitat que permetin la transmissió de valors que pot aportar de manera intrínseca la dansa com a art. Aquest projecte és resultat de la col·laboració del Mercat de les Flors,  l’Institut del Teatre de Barcelona, la Xarxa Transversal, el Teatre Bartrina i diferents ajuntaments de Catalunya.

Amb motiu d’aquesta celebració Laura Rodríguez, professora del nostre centre va llegir el següent text sobre el valor de la dansa: “Com deia Isadora Duncan, la dansa és un impuls vital profund.  Aquest impuls és el que ens va fer participar a diversos centres de la ciutat de Reus en el projecte Tots Dansen… Seguir llegint…

De CARRERS s’han fet dues representacions aquest mes d’abril: una al Teatre Bartrina i l’altra a la Plaça Mercadal, en el dia internacional de la dansa. el 29 d’abril. Ha estat una experiència molt positiva de la que n’han gaudit alumnes, professors/es i el públic assistent. En definitiva, una proposta per repetir!