Programa Amgen Exper(i)ència

logo_WebL’Institut Gabriel Ferrater i Soler participa en el Programa AMGen Exper(i)ència. És un programa que han engegat la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) i l’empresa nordamericana Applied Molecular Genetics (AMGen): científics emèrits a les escoles. Aquests científics fan xerrades, als centres que ho demanin, amb l’objectiu de proporcionar una més completa i actualitzada educació científica i tècnica als nostres joves. L’institut Gabriel Ferrater és l’únic centre de la demarcació que ha intervingut en aquest programa

20151222_102805

El passat 22 de desembre ens va visitar el Dr. Albert Bordons, catedràtic emèrit de la Universitat Rovira i Virgili, que va fer una xerrada sobre Biotecnologia. Va explicar les bases científiques, aplicacions pràctiques en la vida quotidiana, noves vies de recerca i estudis universitaris relacionats. Van assistir a l’acte alumnes de 1r i 2n de Batxillerat científic i tecnològic i els seus professors, més de 140 assistents en total. El Dr. Bordons continuarà participant en aquestes xerrades, fent assessorament de pràctiques de laboratori i actualització de coneixements científics.

20151222_102740