Premis de Recerca Jove al centre

El passat 22 d’abril es van lliurar els Premis de Recerca Jove que concedeix la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat. En total s’han premiat 88 alumnes i 11 centres d’ensenyament secundari, per treballs d’investigació d’estudiants de 3r i 4t d’ESO, de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior. Entre els centres premiats està l’institut Gabriel Ferrater. Els guardons volen fomentar l’esperit científic entre el jovent, i els premis estan dotats amb 750 euros, en el cas dels alumnes, i 2.500 euros en el cas dels centres, que els destinen a equipament de biblioteques i material docent.

2b6a212c-1457-4b7f-82e5-2ef48690dde4

Més informació a “govern.cat” – llistat de premiats –