Premi de Recerca de Batxillerat de la Fundació Reddis

La Carla i la Ruth són bessones univitel·lines que no s’han separat mai: ni a casa, ni a l’escola, ni als viatges… Totes les seves experiències vitals les han tingut juntes. Elles viuen aquest tret de la seva identitat amb alegria i com a una experiència fascinant. A l’hora de fer el seu treball de recerca els va semblar natural fer-lo plegades  i sobre bessons.

Ahir, la Fundació Reddis de Reus va lliurar els Premis d’Investigació de Batxillerat i els Premis als millors treballs de projecte de Formació Professional realitzat pels alumnes dels instituts del Baix Camp. La Carla i la Ruth van rebre un premi pel seu treball de recerca “Com dues gotes d’aigua / Comme deux gouttes d’eau”. Van desenvolupar dues línies de recerca : la conveniència o no de separar els bessons a l’escola i l’existència d’un vincle particular entre bessons.

(Foto de reusdigital.cat.)

Moltes felicitats, Carla i Ruth per aquest premi, que és recompensa de la vostra implicació i del vostre rigor en el treball.