Participació als “Problemes a l’esprint” per Batxillerat

El passat 2 de febrer un grup d’alumnes de 1r i 2n de batxillerat va participar al concursProblemes a l’esprint“. Els alumnes havien de resoldre en grup diversos reptes proposats. Repartits en petits subgrups van anar resolent, comprovant, debatent, raonant, fins que van arribar a un acord sobre els  resultats, i els van enviar al formulari del concurs. La primera part era correcta; en la segona van tenir un error en l’exercici 7, que van corregir amb bastanta feina; els dos reptes finats també van superar-los, i fins hi tot un dels problemes de propina. Tot i no fer un temps excepcional, cal donar l’enhorabona a tots els participant per entrar en el grup dels equips que van aconseguir resoldre tots els problemes (només ho van aconseguir 29 del 70 equips participants).

Més imatges a Google Photos