L’institut Gabriel Ferrater amb la Marató 2017

El proper dissabte 16 de desembre el nostre institut organitza una caminada popular a Almoster per tal de sumar-nos als actes solidaris de la marató de TV3 que tenen com a objectiu recaptar fons per a la Fundació de la Marató. Aquesta activitat va adreçada a tots els membres de la comunitat educativa -alumnes, pares, mares, familiars, amics…- de l’INS Gabriel Ferrater que tinguin o  hagin tingut vinculació amb el centre.

La caminada és apta per a qualsevol edat i el recorregut, circular de 10 km, comença a l’institut Gabriel Ferrater, arriba a Almoster (esmorzar) i torna a l’Institut.

Per participar-hi cal fer una inscripció prement INSCRIPCIONS MARATÓ AQUÍ, si bé el pagament es realitzarà el mateix dia i en efectiu. La col·laboració mínima per persona és de 3€ que es destinaran a la Marató de TV3.

Paral·lelament, al gimnàs de l’Institut hi haurà una partida de monopoli per a les persones que vulguin col·laborar amb la Marató en lloc d’anar a caminar (La Gran Partida de la Marató).

Informació activitats

• Inscripcions a través del formulari (que també trobareu a la pàgina web del centre www.insgabrielferrater.cat) o bé INSCRIPCIONS MARATÓ AQUÍ
  • Recorregut: INS Gabriel Ferrater- Almoster
  • Col·laboració: mínim 3€ i s’abonarà el mateix dia 16
  • Hora de trobada: 9:30 a l’Institut
  • Inici activitats: 10 h del matí
  • Cal portar roba i calçats adequats, aigua i, qui vulgui, un petit esmorzar

Us animem a participar en qualsevol de les dues activitats i recordar-vos que són obertes a tota la comunitat educativa (alumnes, pares, mares, familiars i amics).