Leçon de Goût

El nostre centre s’afegeix, des de fa uns anys a l’octubre, a la celebració francesa de la “Semaine du Goût”. És un esdeveniment al voltant de la gastronomia, que té com a objectiu educar el gust dels consumidors, sobretot els més joves.
Divendres passat els alumnes de francès van anar a l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils, on van ser rebuts pel director i per professors i alumnes del centre. Sara García Navarro, antiga alumna batxibac del nostre Institut, i un des seus companys van fer una visita guiada de l’Escola en francès.

A continuació Assumpció Vilella, professora de Pastisseria, va dirigir un taller  sobre gastronomia i pastisseria francesa. (Cliqueu sobre la imatge)

captura

Més informació al blog del seminari de Francès…