Jocs de Nadal durant la pandèmia

Els tradicionals festivals de Nadal s’han deixat de banda aquest any degut a la Covid-19. Però els alumnes de francès de l’Institut Gabriel Ferrater han volgut celebrar Nadal igualment. Com? Jugant en francès!. Els alumnes de primer d’ESO han participat en una gimkana al Parc Sant Jordi .

Els alumnes de primer de Batxibac han organitzat tallers per a ells :  embarbussaments en francès mentre menjaven polvorons, endevinar personatges, jocs de mims i de diferències…  I els de segon d’ESO han fet un joc de pistes pel centre de Reus. Amb la professora de francès i l’auxiliar de llengua francesa per fer de controls, els grups d’alumnes han hagut d’endevinar enigmes, buscar pistes amagades, cantar una Nadala en francès i, alhora, conèixer millor parts de la història i de la cultura de la nostra ciutat.