Intercanvi sorpresa en francès

Cada any els alumnes de francès de primer d’ESO fan un intercanvi sorpresa amb un institut de Catalunya. Els de l’altre centre són alumnes que també estudien francès i fan un intercanvi de cartes durant el curs sense saber d’on són els de l’altre institut. Finalment, al tercer trimestre, es desvetlla l’enigma: els alumnes d’aquest any eren de Vilafranca, de l’Institut Alt Penedès. Aleshores, els “correspondants” de l’altre centre venen a Reus i passen un dia amb nosaltres. Es coneixen entre ells i portem a terme activitats perquè puguin conèixer la nostra ciutat.

?

Aquest any primer van venir els de Vilafranca el dia 8 d’abril. Els nostres alumnes els van rebre a la cafeteria de l’institut per un “petit déjeuner” i després van anar al centre de Reus a fer un joc de pistes en francès. El dia 25 d’abril van anar els nostres alumnes a Vilafranca, on van ser molt ben acolllits per alumnes i professors de l’Institut “Alt Penedès”. Van visitar el seu institut, les Caves Torres, van passejar per les vinyes del Penedès, i per acabar, van anar a visitar la xocolateria “Simon Coll”.

Més informació i imatges al blog del Dpt. de Francès