Intercanvi individual amb l’institut Jules Guesde, de Montpellier

Fa dos anys que l’Institut Gabriel Ferrater i Soler i el lycée Jules Guesde de Montpeller van signar un  conveni per a dur a terme intercanvis individuals entre alumnes dels dos instituts. El passat divendres 21 va ser l’últim dia que la Chloé Roiron, la Chloé Jean, l’Emma Mercier, l’Amandine i la Mélody Correia van ser a Reus. Durant l’intercanvi de tres sermanes aquestes noies han assistit a classes amb els seus correspondants, han tingut classes “particulars” de professors i d’antics professors del centre, han visitat Barcelona, Tarragona, Cambrils… i també Port Aventura.

Per elles és tota una experiència el fet d’assistir a l’institut, amb un sistema educatiu diferent, practicar la llengua que estan estudiant i també veure altres costums, diferents dels seus. Els nostres alumnes de quart d’ESO, Albert Torrents, Eduard Altés, Núria Mena, Andreu Martí i Guillem Romera han aprofitat per practicar la llengua francesa amb aquestes joves i d’aquí un mes seran ells qui marxaran 3 setmanes per dur a terme la segona part de l’intercanvi.

Aquí teniu el link del blog que han creat: http://reusmontpellier.canalblog.com/