Intercanvi amb l’institut “Jean Lurçat”, de Perpinyà

Cada dos anys s’organitza un intercanvi entre alumnes de batxillerat del nostre centre i alumnes del Lycée Jean Lurçat de Perpinyà. A més de practicar la llengua, coneixen una cultura i un sistema educatiu diferent del nostre i comparteixen experiències molt enriquidores.  Aquest any, en la primera part de l’intercanvi, els nostres alumnes han anat a Perpinyà del 2 al 5 de febrer, i han conegut el seu “correspondant” i la seva família francesa. Han tingut una acollida fantàstica!.

Perpinyà

Durant uns dies han assistit a classe anb els alumnes francesos, però a més han conegut Perpinyà i els seus voltants, han visitat Collioure, on van recitar poemes a la tomba d’Antonio Machado, la Maternité d’Elne, el Memorial de Rivesaltes…  i també van anar un dia a esquiar!

La segona part de l’intercanvi serà al mes d’abril, quan vindran els alumnes francesos i viuran una experiència similar.

Més informació i imatges al blog de Francès…