Intercanvi amb el Lycée Jules Guesde, de Montpellier

Fa uns dies els alumnes de primer de Batxillerat van fer un intercanvi amb el Lycée Jules Guesde de Montpellier. Durant l’intercanvi els alumnes, allotjats amb famílies, van poder assistir a les classes a l’Institut amb els seus “correspondants”, van visitar llocs com el Musée Fabre, la cova on es fabrica el Roquefort, el viaducte de Millau… i també van tenir temps d’oci : laser game, ball, bolera…  i, sobretot, van parlar molt en francès. L’acollida entusiasta de professors i alumnes francesos van fer oblidar un temps que no va acompanyar massa.

Podeu veure en aquesta gal·leria alguns moments de l’intercanvi. I aviat arribarà la segona part d’aquesta experiència, perquè els nois francesos vindran a l’abril. (Més informació al blog del Dpt. de Francès…)

captura