Intercanvi alumnes Batx. Internacional

Intercanvi dels alumnes de 2n de Batx. internacional amb l’Institut Santa Clara, de Santander

Els alumnes de la primera promoció de batxillerat internacional han fet un intercanvi amb alumnes d’aquesta modalitat de l’Institut Santa Clara, de Santander, centre amb quinze anys de trajectòria de batxillerat internacional. L’activitat, coordinada per Beatriz Comella, professora de llengua i literatura espanyola, tenia com a finalitat compartir experiències i conèixer millor les nostres comunitats. En aquest intercanvi dotze alumnes de Santander, amb la seva professora, María Jesús Temprano, van venir a Reus al juny i van fer diverses activitats conjuntes amb els nostres alumnes: visites a Reus i Tarragona romana, Port Aventura i Sitges, entre altres.

bi-tgna

Ara, entre el 15 i el 20 de setembre els nostres alumnes han anat a Santander, i han compartit amb els seus companys uns dies plens de cultura, gastronomia i natura, a la mateixa ciutat i a altres llocs com Comillas, la Cueva del Soplao, Liérganes i altres.

20160917_104701-1

20160920_120605-1