Fira de Monografies a la Universitat de Navarra

Els alumnes de primer de Batxillerat Internacional han participat aquest dissabte, 2 de febrer, en la Feria de Monografías, organitzada per la Universidad de Navarra. A través de diferents tallers específics, els alumnes van poder aprofondir en les metodologies i estratègies més adients per a desenvolupar adequadament la monografia, un treball obligatori i específic del batxillerat internacional, amb un caire acadèmic i rigorós.

La jornada ha permés, també, conèixer altres estudiants de batxillerat internacional de diferents centres.