De Porrera a Milà

Visita d’un ex alumne de luxe: Salustià  Álvarez és dissenyador  de bosses de mà d’home de la marca milanesa de luxe Prada. Viu i treballa entre Milà i Florència. El passat 31 d’octubre va estar a l’Institut Gabriel Ferrater per explicar als alumnes del Batxillerat de les Arts la seva trajectòria professional.  Ha recordat els  seus inicis: quan va estudiar batxillerat artístic al centre, els seus estudis de disseny de producte a Elisava i l’especialització en disseny tèxtil al Canadà, passant per les primeres feines a  empreses com Furla fins arribar a ser dissenyador amb contracte d’exclusivitat a Prada.

Els alumnes han pogut conèixer de primera mà com, gràcies a la tenacitat, el treball i la vocació, es poden assolir reptes a nivell professional. Salustià ha fet incidència en la importància de ser curiós amb tot el que els envolta,  introduir la passió en allò que es fa cada dia i no deixar de lluitar pels somnis.