Alumnes Distingits a les PAU

El passat dijous 20 de juliol, a l’Auditori de Barcelona, es van lliurar les distincions als estudiants que han obtingut una qualificació d’Excel·lent en les proves d’accés a la universitat (PAU) del passat mes de juny. La nota d’aquests estudiants en la fase general de les proves ha estat igual o superior a 9. La Generalitat va crear aquests guardons, el 2001, amb la finalitat de premiar els alumnes que havien obtingut millors resultats en les PAU.

Del nostre institut han rebut aquesta distinció tres alumnes que han cursat, a més del Batxillerat LOE, el Batxillerat Internacional que impartim des del curs 2015-2016. Aquests tres alumnes són Júlia Dalmau Artal, amb un 9,4 – va cursar l’ESO a l’Ins Joan Guinjoan, de Riudoms-, Mireia Cavallé Salvadó amb un 9,35 – va cursar l’ESO a l’Escola Maria Cortina, de Reus- i David Balbuena Pecino, amb un 9,1 -va cursar l’ESO al Col·legi La presentació, de Reus). Enhorabona a tots tres!

Més informació a Diari Més Digital