Acte de lliurament de la vuitena edició dels Premis Rafael Moneo

Divendres 21 de setembre va tenir lloc, a l’Escola d’Arquitectura de Reus, l’acte de lliurament de la vuitena edició dels Premis Rafael Moneo per a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat de la província de Tarragona, corresponent al curs 2017-18. El premi el convoca la demarcació de Tarragona del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili.

Dèlia Foz Figueroa, alumna del nostre centre del curs 2017-2018, va obtenir un accèssit pel seu treball Ca l’Estudiant, tutoritzat per la professora Rosalia Anglada, del dpt. de Visual i Plàstica. El treball és l’estudi, des del punt de vista arquitectònic i antropològic, d’una casa familiar de La Mussara i del mateix poble abans que aquest quedés deshabitat. Enhorabona