17a edició dels Premis Universitat de Vic

El passat 22 de juny de 2017, a l’Aula Magna de la Universitat de Vic, es va celebrar l’acte de lliurament dels Premis UVic als millors treballs de recerca de batxillerat.

premis UVic

Albert Nicolás López, alumne  de 2n de Batxillerat, va obtenir un premi accèsit en la categoria Osona contra el càncer amb el treball FIS-MED: La física i la medicina unides per la lluita contra el càncer” , tutoritzat per la professora Paloma Pérez Marchamalo.

IMG-20170622-WA0060

IMG-20170622-WA0044

En aquest treball l’alumne ha unit dues branques de la ciència, la física i la medicina, per tal de dur a terme el tractament d’una pacient mitjançant la radioteràpia. El premi per l’alumne són 300€ en efectiu, i pel professorat i el centre, el reconeixement a la tasca realitzada.

Més informació sobre els premis, altres treballs premiats, galeria de fotos